neutral Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hei:) Tusen takk for alle svarene jeg fikk da jeg spørte etter hvilke stelleprodukter en burde ha klar hjemme til babyen etter fødselen:-)))) Nå dukker det opp et nytt her i huset.....smokk? Om jeg skal bruke det - hva er da best av silikon og latex? Er de fra MAM best? Og har noen hørt om/eller har kjennskap til en type ortodent smokk? En siste ting - hvor finner jeg Babylineprodukter?
Småbarnstreff Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg liker best silikon-smokker, de er mer holdbare enn de i latex. MAM er greie fordi de selges på alle butikker, men det spørs vel litt om babyen vil ha den da. Mange som bruker de fra NUK også. Tror tannstillinga retter seg ganske fort opp igjen når barnet slutter med smokk, så jeg skal ikke kjøpe ortodent smokk. Dessuten tror jeg det er mest praktisk at ungen bruker en type smokk som de selger på butikker og bensinstasjoner! Babyline selges på helsekost, apotek og på babybutikker.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har kjøpt et par smokker for å ha de klar hvis det skulle bli krise. La ikke merke til om det var silikon eller latex, kjøpte de fordi de hadde hette, og syns det virket ganske genialt. Babyline får du billig på Sparkjøp hvis du har det i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå