Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Det er så mange her som spiser kanel for å sette igang fødselen. Jeg har ikke lest noen steder at gravide ikke skal spise kanel.Så jeg har spist til dels store mengder gjennom svangerskapet. Min frokost har de største delene av svangerskapet bestått av havregrøt med kanel på (skal jo helst ikke ha sukker) Nå er jeg redd for at jeg har gjort noe galt... men fødselen har jo ikke startet og det er masse liv ...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det sies at kanel skal kunne sette igang fødsel. (Har ikke skjedd her i gården I gamle dager brukte de kanel for å styrke rier hos de som var i fødsel. Det er vel derfor noen sier at gravide ikke skal spise kanel. Har spist kanel hele svangerskapet jeg også. Jeg har ikke tro på at kanel virker før man er moden for fødsel. Ellers hadde både du og jeg født for lenge siden. Klem.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Dersom dette er noe som virker er det merkelig man ikke blir advart mot det tenker jeg... Er jo noe som er helt vanlig å spise. Jeg bruker det på havregrøten, men bruker det også når jeg lager gryteretter med tomater/tomatpure... så det kan fort bli litt kanel i løpet av uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå