*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 var de blå etter fødselen? Lurer på om minstejenta mi fortsatt har en mulighet til å få brune øyne (faren har brune, jeg blå), selv om dem er blå nå 2 mnd etter fødselen. De er mer blå nå enn da hun ble født.
Northernlights Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ja, de var blå ei stund, så ble de brune etterhvert.
Monajenten Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde et stooort håp hehe, om at gutten min skulle få brune øyne. Pappaen hans har også brune øyne, er halvt spansk og prikk lik sin far. Så jeg trodde liksom det var veldig sannsynlig. Men neida, ikke denne gutten her. Han har nærmest lysende blå øyne, og de blir bare blåere og blåere. Nå er han fem mnd. og de sier jo at det kan forandre seg i et år, men det er like lite sannsynlig for at han her skal få brune øyne som at det skal snø der du vet...
Gjest irismor Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Vet ikke helt men øyenfargen kan forandre seg helt til barnet er 1 år. Pernille ble født med brune øyne. Var en hel drøss av jordmødre og barnepleiere innom for å se det. Er vist ikke så vanlig.
Twig Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 de var aldri helt blå, de var mørkeblå, så gikk det over til grønt ved 3 mnd, og brungrønne t slutt ved 8 mnd..
annie-77 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Hei, de var litt grønnaktige de første dagene, men tydelig brune før ho var 2 uker.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 brune nesten mot sort fra fødselen og idag er hun 19 mnd og har fått bittelitt lysere brune øyne, men sterk mørk brunfarge har de:)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Han var født med mørke, mørkeblå øyne og ved ca 4-6 ukers alder begynte øynene å skifte farge. Grønt, grått, brunt, blått... det var en veldig spennende tid! Men de ble etterhvert mer og mer brune, nå har han nydelige brune øyne, omkranset av laaaaange mørke øyevipper og mørke bryn. Håret hans er lys blondt og nå for tiden er han ganske gyllen i fargen. 18 mnd gammel:)
så var vi 4 Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Martin hadde helt mørke øyne fra han var født.
1litenOg1Stor Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 svartblå rett etter fødselen,brune etter et par dager.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Har vært brune helt siden fødsel :-) Har ikke endret seg noe sørlig. Kanksje en tanke lysere, men de var veldig mørke i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå