Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på tur igjen med color fantasy,men denne gangen har pappan også fri.

så vi lurte på å ta en tur i spaet,de har sånne små boblebad der,husker ikke i farta hva de egentlig heter.

Da er lille frøkna 4 mnd,er det for tidlig og bade i slike da?

Hadde vært så deilig å prøve på det,har ikke vært oppi siden i fjor sommer...

Takk for svar

:)

Skrevet

Går sikkert fint så lenge ikke hun sitter mot bomblene, de blir vel sikkert litt for kraftige i mot den lille kroppen.

Skrevet

Ombestemmer med... Dette var virkelig kveldens beste!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det...Pga.bakteriefloraen.Man vet aldri...og dumt å ødelegge turen hvis d blir noe.Kanskje jeg er litt pesimistisk...men men..foretrekker å være på den sikre siden når de er så små.

Og forresten...er ikke boblebadet litt varmt for babyen..? Selv om d r deilig... :-)

Skrevet

Hæh?!

Var det noe galt i det spørsmålet?

Skrevet

Får babyer adgang til spaet da?

Selv hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang...

Skrevet

det er sinnskyt mye bakterier i ett boblebad, aldri i verden om jeg hadde tatt med babyen oppi der. bader ikke selv der en gang. usj!!!

Skrevet

Vi har boble/massasje bad hjemme og minien vår har bada i det siden han var 8 uker ca...har ikk epå de kraftigste dysene da.. han likte ikke boblene da han var helt liten.. men nå digger han det.. Vi bader der 1 gang i uka ;=)

Skrevet

Ja,det er sant det,tenkte ikke på det.

Hehe,det med varmen tenkte jeg heller på om det ble for kaldt å komme opp igjen..

Da får vi helle se det ann.. kanskje drøye det til senere en gang..

Skrevet

Jeg har hatt vesla i boblekar siden hun var ganske liten, men det er bare hjemme, hvor jeg har kontroll over renhold, bakterier osv. Barn (eller babyer for den saks skyld) har en tendens til å klare å drikke litt badevann mens de leker, og hvis så skjer kan de bli ordentlig syke. Så vær i så fall forsiktig, så hun ikke får i seg badevann.

Skrevet

Da får vi helle prøve hos mine foreldre i første omgang..

Tusen takk for svar,alltid greit å få satt ting i mer enn et perspektiv..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...