plutseligbolle Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 jeg skal se på sengetøy til snuppen i dag, og tenker at vi skal kjøpe seng på ikea. er det noen som vet om det følger madrass med sprinkelsengene deres?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Madrass må kjøpes i tillegg.. Vi har sniglar.senga fra ikea, og en madrass som kosta ca 150 kr tror jeg..
*orginalt* Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Det følger ikke med, så du må kjøpe i tillegg. Vi kjøpte den "dyreste" madrassen (springfjær) til rundt 350 kr, men en overmadrass til (veldig kjekt så slipper man å vaske selve madrassen i tilfelle uhell). Alt i alt kom vel hele senga /m madrasser på 1200 kr ca.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Den dyreste sprinkelsengen på Ikea har faktisk vunnet en sikkerhetstest, så den kjøpte vi! Kjøpte også den dyreste madrassen (men det er jo ikke nødvendig) og en overmadrass. Ble nok ikke så billig til sammmen da, men han får det bra, da.... Kjøpte også laken på Ikea så vi vet det passer. Ellers tror jeg at jeg skal følge et tips her inne og kjøpe "voksenlaken" og dele opp og sy til babylaken.
nordboer1 Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Vi har også sprinkelseng og madrass fra Ikea, som allerede har vært brukt i to år til førstemann. Hvis du vil ha stretchlaken bør du kjøpe det også på Ikea for å få riktige mål. Anbefaler også å kjøpe et vanntett "tisselaken" - de er litt klamme å ligge på til vanlig, men har vært utrolig greie når lillegutt har hatt omgangssyke mm. Slipper å få oppkast ut over hele madrassen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå