Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Må jeg fjerne denne før fødselen? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Dette lurer jeg også på... (regner vel med at vi må det, HI)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hvis du får en litt vanskelig innstilit lege må du vel regne med å ta den ut under fødselen i alle fall. Men jeg ser ikke noe i veien for å ha den så lenge den er grodd og den ikke blir sår/revet under fødselen. Det går kanskje an å ta den ut mens du føder og så sette den inn etterpå.
venter nr 2 i april Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jeg hadde en i klitoris forhud. Har i begge min svangerskap tatt den ut i ca uke 20. satt den rett inn etter fødsel. Jeg ville ihvertfall tatt den ut før fødselen. Man vet jo aldri......?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Fikk vite av jordmor på Riksen at piercinger i f.eks. navlen er opp til en selv om en vil fjerne, men alle piercinger i underlivet må fjernes. Kan jo skjønne det godt, for hvis man f.eks. revner eller må klippes er det ikke lett for jordmor å vite hvor denne piercingen skal være etterpå... Det skal visstnok også være mer risiko for å revne rundt/ved/mot piercingen, for man tøyes jo veeeldig i det området under en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå