Gå til innhold

Noen som har hatt bryllup i leie telt?? Har dere bilder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å leie party-telt, noen som har noen bilder å vise fram som kan gi oss litt tips? :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært inne på tanken, men droppet ut..fordi vi ikke er telt/camping mennesker...og pga været!

Skrevet

Vel, det er jo ikke camping tur dette da! Det er ordentlige telt som koster en del kroner som er laget for sånne anledninger.

Skrevet

Ja, det vet jeg....... Kan være stilfult det, vært i bryllup som hadde det, men det er ikke oss..

Skrevet

http://www.dania-import.dk/default.asp

vi kjøper telt herfra, ble billigere enn å leie for oss. Vi skal ha festen på en låve/partytelt.

Ps Hvorfor i all verden svarer soontobemr perfect 0sv på dette innlegget?????????? Blir jo bare provoserende å svare slik. HI stiller ett spm, og du slenger på med svaret ditt. Irriterende.

Skrevet

Ikke sikkert det var ment å provosere da. Jeg blir provosert av at folk som skal bli provosert av slike ting. Vedkommende svarte bare ærlig og hva hun mente. Er jo det som er meningen i slike forum.

Vær så snill, vi er jo voksne mennesker.

Skrevet

Ok..mente ikke å såre!! Ikke vår stil, men er sikkert en ok løsning for noen.

Skrevet

Du vet at jysk har relativt store telt til 1000 kr stykket? Vi sjekket pris på telt her hos oss for 50 mennesker og da blir prisen 30 000 kr....da kan man få et sinnsykt lokale i alle fall!!!

Skrevet

Vi var også inne på tanket. De telta vi sjekka kosta 5000 for plass til 50-60 pers. Å leie altså. Jeg har vært i et bryllup i partytelt. Det var fint det. Men det var litt kaldt, så de hadde leid varmekanoner for å holde varmen. Og de bråker, så de måtte skrus av under talene. De hadde middagsbord i en ende og danseplatting i den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...