Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Jeg skal bytte nå, ser at Agva kraft er billigst med 17 kr. Noen som vet hvordan man bytter? Må man si opp gammelt først også bestille nytt, eller omvendt? Anonymous poster hash: da88a...de0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg skal bytte nå, ser at Agva kraft er billigst med 17 kr. Noen som vet hvordan man bytter? Må man si opp gammelt først også bestille nytt, eller omvendt? Anonymous poster hash: da88a...de0 Jeg byttet til avga på et av de tilbudene, det er lureri! Fikk 8 øre kWh i en mnd så skrudde de opp til over 50 øre per kWh.... 🙄 Jeg har fjordkraft variabel online. Der får man varsel om de skrur opp prisene, og de er rimelig. Hvilken leverandør har du nå? Noen har bruddgebyr, andre ikke. Verdt å sjekke. Anonymous poster hash: e510b...706
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Ah, takk for at du svarte! Det tenkte jeg ikke på. Har Gudbrandsdal nå. Anonymous poster hash: da88a...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå