Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Som å lage Halloweenpynt og diverse. Kanskje ha en liten halloweenfest. Anonymous poster hash: 36a51...048
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Helt ok. Så lenge barna ikke mp ha med seg kostymer . Ikke alle har penger til å kjøpe, lage kostyme. Mange eredd skumle drakter. Gresskar pynting, spise klementiner, ok. Men jeg liker mye bedre høsttakkefest, som barnehagen her har. Anonymous poster hash: ee5a8...d2c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Her har de det med utkledning, men det er ikke lov å bruke maske/dekke til ansiktet, for at ikke de små barna skal bli redde. Har ikke hørt noe annet enn at barna synes det er stas, så jeg synes det er helt greit. Anonymous poster hash: d04b0...53f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Det blir som et ekstra karneval. Det må være greit. Anonymous poster hash: c7a3d...798
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Så lenge det ikke koster foreldrene noe (nye kostymer f eks) eller at barna blir redde, er det ok. Kjekt med en fest i en ellers mørk høst. Og selv om man kan mene mye om denne "forferdelige skikken" så er det litt if you cant beat it, join it synes jeg. Her i huset har vi valgt å være positive, men gjøre ting på våre premisser. På Halloweenaften drar vi for eksempel til et arrangement på museet, hvor de har skummelt opplegg som barna liker. Der kan vi også skjære ut vårt eget gresskar, og lage kostymer på kostymeverksted. Anonymous poster hash: e3836...874
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Hadde vært gøy. Aldri hatt i vår bhg. Anonymous poster hash: 91f13...793
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå