Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Er så bekymret for pusen vår. Vanligvis er han veldig kosete og leken. (Han er snart 2 år). De siste to dagene har han ligget på samme plass uten å røre seg. Ikke gått på do, ikke spist. Bare sover, og er veeeldig slapp (blitt mye værre i dag). Vi skal til dyrlegen i morgen. Men i morgen er lenge til! Har noen hatt katter med lignende symptomer - hva feilte katten da? Anonymous poster hash: b02e9...2d4
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Ja, både vaksinert, sterilisert og fått ormkur Anonymous poster hash: b02e9...2d4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Du burde ringt dyrlegevakta i går. Min ene har vært slik en gang, jeg ringte dyrlegevakta første dagen. Fant ikke noe spesifikt feil, men hadde feber og fikk antibiotika. Var i full vigør etter et par dager. Lykke til i dag, få høre hvordan det går da. PS, du vet det sikkert, men dyr viser ikke smerte eller sårbarhet på samme måte som oss mennesker. Når en katt viser smerten sin, da er det allerede ganske ille. Anonymous poster hash: 436ed...471
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Ja 😯 og hun hadde akutt nyresvikt. Hadde drukket frostvæske og ble avlivet 😢😢 Beklager det ærlige svaret! Men skynd dere til dyrlegen. Anonymous poster hash: 2a290...eeb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Min var sånn, da hadde han urinstein(?) Han er kastrert og det var visst vanlig at de kunne få det. Han mjauet også en del da, noe han ellers aldri gjør. Fikk antibiotika. Lykke til hos dyrlegen, håper det er noe som lar seg lett fikse. Anonymous poster hash: 0c7ff...0dd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Nyresvikt her også, måtte avlives. Men katter legger seg ofte i ro når de er syke, så trenger ikke være det. Anonymous poster hash: 10299...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå