Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Vil lære meg å like å jogge Anonymous poster hash: 04b4d...123
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Jeg! Begynte med den mars i fjor, klarte da ett minutt sammenhengende jogg før pulsen tok meg. 14 uker senere (hadde to runder med sykdom) jogget jeg 5km sammenhengende Bare husk og jogg rolig, tempo for komme senere. Jeg brukte 40min på 5km første gang jeg fikk det til. Deltok på 5km på kk-mila i september og da klarte jeg 33 min. Anonymous poster hash: a9b9d...bd5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Jeg! Begynte med den mars i fjor, klarte da ett minutt sammenhengende jogg før pulsen tok meg. 14 uker senere (hadde to runder med sykdom) jogget jeg 5km sammenhengende Bare husk og jogg rolig, tempo for komme senere. Jeg brukte 40min på 5km første gang jeg fikk det til. Deltok på 5km på kk-mila i september og da klarte jeg 33 min. Anonymous poster hash: a9b9d...bd5 Så moro gleder meg til å prøve. Har du klart å fortsette å løpe da? Anonymous poster hash: 04b4d...123
Helene Harepus Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Jeg! Begynte med den mars i fjor, klarte da ett minutt sammenhengende jogg før pulsen tok meg. 14 uker senere (hadde to runder med sykdom) jogget jeg 5km sammenhengende Bare husk og jogg rolig, tempo for komme senere. Jeg brukte 40min på 5km første gang jeg fikk det til. Deltok på 5km på kk-mila i september og da klarte jeg 33 min. Anonymous poster hash: a9b9d...bd5 Samme her
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Jeg bruker en lignende app. Zombies! Run! 5k som er mer et spill hvor du jogger/løper. Den er forhistorien til Zombies! Run! som er et et spill hvor du samler resurser på løpeturen som brukes til å bygge opp og forsvare "township"-et ditt. Anonymous poster hash: 0b7d4...567
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Japp! Gikk fra å nesten dø på 30 sekunder til å løpe 20 minutter uten stopp. Droppa appen etter det da jeg jogga med noen andre, og har etter laaaang tid nå hvor jeg ikke har løpt en meter pga en skade, tenkt å dra den frem igjen! Helt genial!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Takk for svar damer. Da gleder jeg meg til en løpetur i kveld. Jeg går tur i høy hastighet hver dag, så er på tide å prøve å løpe litt Anonymous poster hash: 04b4d...123
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Jeg! Begynte med den mars i fjor, klarte da ett minutt sammenhengende jogg før pulsen tok meg. 14 uker senere (hadde to runder med sykdom) jogget jeg 5km sammenhengende Bare husk og jogg rolig, tempo for komme senere. Jeg brukte 40min på 5km første gang jeg fikk det til. Deltok på 5km på kk-mila i september og da klarte jeg 33 min. Anonymous poster hash: a9b9d...bd5 Så moro gleder meg til å prøve. Har du klart å fortsette å løpe da? Anonymous poster hash: 04b4d...123 Jepp, men ble litt overivrig utover høsten og dro på meg en skade. Trente alternativt hele vinteren og begynte å jogge igjen i april. Nå er jeg oppe i 50min sammenhengende jogg og satser på delta på mila på KK-mila i september Anonymous poster hash: a9b9d...bd5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Men skal jeg bruke "timed" eller "distance"? Anonymous poster hash: 04b4d...123
Krumelur Skrevet 25. juni 2015 #10 Skrevet 25. juni 2015 Ja, synes den funka bra. Som en annen her, holdt på å daue av et minutts løping da jeg starta, kunne fint løpe 20 min på slutten. Slutta pga at jeg ble gravid og mista motivasjonen, men likte faktisk å løpe etterhvert og skal ta det opp igjen når ungen er ute og bekkenet har stabilisert seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå