Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Det jeg mener er at om jeg ønsker å gi ett gavekort på en reise til ca 10.000 kroner. Hvordan ordner jeg det? Det skal ikke være til noe sted spesielt, og til ett ukjent nummer personer ( kan være at han vil ta med barna). Det kan heller ikke være til ett spesielt tidspunkt, for jeg vet ikke når han har ferie ( men kan ha en grense på ett år). Kan dette gjøres noe sted? Anonymous poster hash: 8ae58...b66
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Tror du kan kjøpe på norwegian, men sjekk med reiseopetatørene, går sikkert bra Anonymous poster hash: 1a1ea...dfd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 http://www.ticket.no/gavekort.html Hos Ticket kan du gi gavekort på valgfritt beløp. Fordelen er at mottaker da kan velge reisen helt selv, og ticket selger både charterturer med forskjellige selskap, eller bare flybilletter hvis det passer bedre. Anonymous poster hash: 99aad...200
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Det vi søsken gjorde i gave til mine foreldre når de ble 60 var at vi kjøpte et slags universalt gavekort som fungerer som et bankkort, og skrev at det skal brukes på reise. Var søstra mi som ordna det så vet ikke hvor hun gjorde det Anonymous poster hash: 79b49...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå