Gå til innhold

Stena line, koster det ekstra å se piratshowet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man betale mer enn bare billettene til cruiset? Skjønner at mat kommer utenom...

Anonymous poster hash: a5231...7f6

Fortsetter under...

Skrevet

Nei men du må bestille den pakken som heter med familiecruise med show så får du røde eller grønne pass på båten ( i resepsjonen) noen timer før forestillingen begynner, bestiller du uten så kan du risikere at det er fullt.

Skrevet

Jeg har fått gavekort på familiecruise...kan jeg regne med at showet inngår da?

Flott å få billetter, men når middagen kommer på 550,- for to voksne og et barn, blir det muligens litt dyrt likevel.

Skrevet

Jeg har fått gavekort på familiecruise...kan jeg regne med at showet inngår da?

Flott å få billetter, men når middagen kommer på 550,- for to voksne og et barn, blir det muligens litt dyrt likevel.

Du må alikevel inn og bestille og da må du trykke der det står familiekrus med show!

Middag i restauranten har jeg aldri spist, bruker det spisestedet vedsiden av tax freen :)

Skrevet

Kan like gjerne spise i kafeterian ja:) vi gjorde det nedover sist . Hjemover hadde vi lunsj buffet , og spiste sein middag hjemme . Guttungen stor koste seg:)

Anonymous poster hash: 02afd...52d

Skrevet

Når jeg går inn på den vanlige siden, for å bestille (sjekke priser), så kommer det opp to alternativer for hvor man kan spise middag. Er det flere spiseplasser? Som er billigere?

Annonse

Skrevet

Når jeg går inn på den vanlige siden, for å bestille (sjekke priser), så kommer det opp to alternativer for hvor man kan spise middag. Er det flere spiseplasser? Som er billigere?

Du må ikke bestille plass for og spise, ja det finnes billigere!

Skrevet

Er man ute i god tid før showene, er det ikke noe problem å få plass, selv om man ikke har bestilt på forhånd.

Anonymous poster hash: df9bd...020

Skrevet

Supert! Kanskje vi får råd til å ta oss en tur!

Da trenger jeg ikke å bestille noe annet enn selve reisen? Alt av mat kan vi kjøpe når vi er der?

Skrevet

Supert! Kanskje vi får råd til å ta oss en tur!

Da trenger jeg ikke å bestille noe annet enn selve reisen? Alt av mat kan vi kjøpe når vi er der?

Korrekt :)

Husk at frokost ikke er inkludert i de vanlige lugarene, med det fås og kjøpt i kafeen, som sagt jeg har aldri giddet og spise i restauranten, det er lekekrok i kafeen som er synlig fra 90% av bordene,.

husk og sjekke at sotpiratene er der, de reiser bare i ferier :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...