Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har ganske lange vipper, men de er helt rette og ganske lyse ytterst. Dersom jeg tar på mascara synes fortsatt ikke vippene noe særlig når man ser meg rett forfra, og jeg synes også det ser rart ut sett fra siden fordi de er såpass lange, men altså rette. Derfor er jeg helt avhengig av vippetang til daglig. Føler jeg ser mer våken og normal ut da For 2 år siden reiste jeg til "syden" og fikk farget vipper og bryn, og da sa hun som jobbet der at det gikk jo an å bøye dem også, men da måtte jeg ha bestilt det på forhånd. Nå skal vi til "syden" igjen, og jeg vil veldig gjerne se ok ut også på dagtid når jeg ikke kan bruke sminke. Spørsmålet er bare om det er noe poeng i å bøye/krølle dem permanent på en badeferie? Det er ganske dyrt (600-800 kr), og veldig kjipt om det da bare holder i noen dager f.eks. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Jeg kommer til å bade ganske mye vil jeg tro siden vi skal reise når det er varmest og med badeglade barn. Anonymous poster hash: d7401...255
Blåfrua Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Det holder i flere uker på meg. Er helt genialt!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Det holder i flere uker på meg. Er helt genialt! Gjør det? Selv om du bader og dusjer mye og evt gnir deg i øynene, renser bort mascara osv? Jeg har veldig lyst til å gjøre det, men da vil jeg gjerne "vite" at det skal vare i minst 3 uker liksom HI Anonymous poster hash: d7401...255
Elina Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tok ippepermanent for noen år siden, husker det koster rundt 400kr så sjekk litt rundt så finner du nok noen som er billigere. Jeg husker jeg måtte ta vippepermanent før jeg skulle farge dem ellers ville fargen bli dratt av pga permanenten. Det holdt rundt en mnd tror jeg, så det holder like lenge som farging.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tok ippepermanent for noen år siden, husker det koster rundt 400kr så sjekk litt rundt så finner du nok noen som er billigere. Jeg husker jeg måtte ta vippepermanent før jeg skulle farge dem ellers ville fargen bli dratt av pga permanenten. Det holdt rundt en mnd tror jeg, så det holder like lenge som farging. Da skal jeg sjekke litt rundt Tror det får bli min investering før årets ferie. Anonymous poster hash: d7401...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå