Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Vi har jo dessverre et dårlig rykte på enkelte partysteder i syden. Fordi mange arrogante, høylytte, respektløse, løse og uforskammede nisser ødelegger for oss andre vanlige. Men er vi de verste sammenlignet med andre nasjoner i Vest-Europa? Hva tror du? Og har forresten hørt at endel russere ikke er så populære i Hellas og Tyrkia...Stemmer det? Anonymous poster hash: 1369b...0a1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Jeg var på et 5 stjerners hotell i Tyrkia. Der bodde det en del tyskere, og for en oppførsel. De var utrolig frekke, og alle skulle gjøre alt for de og de tok seg til rette som om de eide hele hotellet. Selvfølgelig ikke alle, men en del. Må bare si at jeg ellers aldri har hatt dårlig erfaring med tyskere, og har vært i Tyskland mange ganger. Anonymous poster hash: 348bb...5fe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Briter er verst. Men Norge er en god nummer 2. Anonymous poster hash: 7c2ca...689
Øyne som ser!! Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Briter er verst. Nesten så jeg gruer meg å reise til mallorca om 2 uker og så er det fotball Vm, det gjør ikke saken bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Mannen min er tysk men har bodd mange år i Norge. Han presenterer seg som norsk i "syden" fordi han ikke vil settes i bås med tyskerne. Anonymous poster hash: db39e...82a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Var en del russere på hotellet vårt i Egypt, type rike. Og alt de forlangte at betjeningen skulle gjøre for de gjorde at jeg og veninnen min spiste et par fluer pga hakeslepp. Anonymous poster hash: 2250a...687
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har bodd på Mallorca et par år; Dansker; blir sett under "skandinaver" og sammen med oss og svensker er vi vel kjent for og drikke mye og jentene er lett på tråden: Gutta? Har ikke annet rykte enn at de drikker.. Tyskere og nederlendere; Blir også sett på som "ett folkeslag". De er rolig, drikker mindre (bare en og annen som blir driiiiitings, men da mer med uhell). Kan ofte være arrogante og de er ofte veldig kravstore til kvalitet, service og hva de får for pengene.. Ikke nødvendigvis grådige, men de vet hva de forventer og få for det de betaler, om man kan si det på den måten! Føler en tysk og en norsk familie på familieferie ikke nødvendigvis er så forskjellige. Forskjellen tror jeg mer er ungdommene på "fest-tur". Briter; de bråker, og er høylytte. De må alltid ha action rundt seg, og er man på et "britisk" hotell, så er det noe som skjer fra morgen til man legger seg på natta. Det verste er at mange er edru, særlig når det er snakk om familiehotell! Men ingen hemninger når det kommer til dans, sang, karaoke, kle seg ut og "gi av seg selv".... Og de kaster matrester og engangsbestikk/kopper der det passer seg! Og det ser skittent og grisete ut etter kort tid ved bassengkanten...(dette er litt mer egen erfaring fra div. charterturer) Når dette kombineres med ungdommer på "fest-tur", så kan man vel ane hvordan støynivå og action-nivået blir...... Sør-europeere på charter tur, har jeg også vært borti. De er stille. Komme rikke ut før langt utpå formiddagen, forsvinner til siesta ganske fort, og kommer ut igjen når vi andre barnefamilier går inn for og dusje og slappe av før middag. Når vi var ferdig med middag, gikk de opp fra bassenget (gjerne nærmere 2000) De kom tilbake fra middag, lenge etter barna våre sov og vi var på vei til sengs etter en drink og litt snack og en god bok hver på terassen Passer godt sammen på hotell det er fullt. Skandinaviske og søreuropeiske familier. Man er ved basseng og på restauranter til helt forskjellige tider,- og ingen er spesielt bråkete eller forstyrrende for den andre "Kulturen" Anonymous poster hash: c68da...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå