Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Sønnen har vært forkjøla med feber, rennende øyne og nese, litt vondt i øret og hodet. Da han våknet i morrest sa han mamma jeg har snørr i øret. Og det var ikke måte på mengde. Øregangen var helt tett med verk som hadde snørrlignende konsistens. Formen er ok i dag, ingen feber, men forkjøla og kommer fortsatt litt verk fra øret. Bør vi dra til lege i morra for å få sjekket øret? De gjør vel uansett ikke noe med det eller? Regner med tromhinna sprakk og at det er derfor det kom så mye verk. Har opplevd det før, men aldri noen sinne opplevd så mye verk. Anonymous poster hash: fdf6c...332
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Det kan hende han trenger antibiotika, det trengte jeg da trommehinnen min sprakk. Gikk til lege dagen etter at det skjedde og hadde da veldig høy crp. Det var skikkelig ekkelt lenge etterpå, hadde en rar sprakelyd i øret, hørtes ut som en sprengt høytaler når jeg hørte høye lyder. I mange uker etterpå var det utrolig ubehagelig med høye lyder. Du må også få en oppfølgingstime så legen får sjekket hvordan trommehinnen gror, blir det arrvev på trommehinnen påvirker det hørselen. Niesen min har veldig nedsatt hørsel på det ene øret pga gjentatte ørebetennelser med sprekt trommehinne... Anonymous poster hash: 7036d...2a3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Ja, er litt bekymra for hørselen, så blir nok vi tar en tur til legen i morra. Takk Anonymous poster hash: fdf6c...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå