Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Så jeg søker etter hver minste feil og prøver å finne grunner til at vi kommer til å gå fra hverandre i fremtiden så det blir slutt nå og jeg kan spare meg/oss for smerten lenger frem. Vi ble forelsket med engang og var gale etter hverandre, men etter at vi flyttet inn sammen har han blitt så trygg og tenker ikke på å kysse meg eller sånt så mye lenger.. Jeg savner det veldig! Angrer nesten på at vi flyttet sammen, for jeg skulle gjerne hatt den nyforelskelsen litt lenger. Uansett. Nå føler jeg at jeg allerede har ødelagt litt ved å være sånn. Merket at han trekker seg litt unna når jeg vil kose/kysse og sånt. Og da blir jeg så usikker :/ Forferdelig slitsomt å være sånn.. Sikkert veldig slitsomt for han. Vil ikke miste han, men jeg klarer jo ikke å bare slappe av og nyte. Forventer altfor mye.. Hjelp? Anonymous poster hash: ea65c...378
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Så jeg søker etter hver minste feil og prøver å finne grunner til at vi kommer til å gå fra hverandre i fremtiden så det blir slutt nå og jeg kan spare meg/oss for smerten lenger frem. Vi ble forelsket med engang og var gale etter hverandre, men etter at vi flyttet inn sammen har han blitt så trygg og tenker ikke på å kysse meg eller sånt så mye lenger.. Jeg savner det veldig! Angrer nesten på at vi flyttet sammen, for jeg skulle gjerne hatt den nyforelskelsen litt lenger. Uansett. Nå føler jeg at jeg allerede har ødelagt litt ved å være sånn. Merket at han trekker seg litt unna når jeg vil kose/kysse og sånt. Og da blir jeg så usikker :/ Forferdelig slitsomt å være sånn.. Sikkert veldig slitsomt for han. Vil ikke miste han, men jeg klarer jo ikke å bare slappe av og nyte. Forventer altfor mye.. Hjelp? Anonymous poster hash: ea65c...378 En mann som trekker seg unna når jeg vil kose, og som aldri kysser eller koser med meg hadde jeg rett og slett kastet på dør. Å leve i et dødt forhold uten at man en gang har barn sammen er det ingen som vinner på. Ikke noe rart du ikke klarer å slappe av og nyte, ut fra det du skriver er det ingenting å nyte i det forholdet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå