Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 abboticin 500 mg tar 2 tbl morgen og kveld, totalt 4 tbl daglig. Har bare lyst og slutte med dem om det er pga disse jeg føler meg så dårlig. Anonymous poster hash: 13bb4...a09
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 abboticin 500 mg tar 2 tbl morgen og kveld, totalt 4 tbl daglig. Har bare lyst og slutte med dem om det er pga disse jeg føler meg så dårlig. Anonymous poster hash: 13bb4...a09 Kan du ikke bare lese hva som står skrevet om mulige bivirkninger?? Må være lettere en å lage en tråd her? Anonymous poster hash: bbc9a...de6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Fra felleskatalogen: Bivirkninger:Magesmerter, kvalme og diaré kan forekomme, spesielt ved høye doser og opptrer hos 10-15% av pasientene. Disse bivirkningene kan reduseres dersom dosen tas sammen med et måltid. Anonymous poster hash: c5d76...87a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Joda, tar disse i forbindelse med måltider så da tåler jeg kanskje ikke disse tbl? Anonymous poster hash: 13bb4...a09
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Er det antibiotika? Helt vanlige bivirkninger. Jeg sliter med akkurat det samme nå. Om det er helt ekstremt bør du kontakte legen for å høre om du kan prøve en annen type. Du bør uansett ikke avbryte en antibiotika-kur uten å konferere med lege - både med tanke på sykdommen din og resistente bakterier. Anonymous poster hash: c970e...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå