Gå til innhold

Noen som har returnert varer fra zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet der for en tid tilbake, og sendte ett par plagg i retur. Er godt over 1 uke siden lageret mottok varene jeg sendte i retur, og nå lurer jeg på hvordan det blir med tilbakebetaling. Står at det skal gå mellom 1 og 3 dager etter de har mottatt varene, men jeg har ikke fått noe på konto enda. Er litt redd det kommer til å bli rot, eller kan de være sene?

Noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 78288...ec2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handlet der for en tid tilbake, og sendte ett par plagg i retur. Er godt over 1 uke siden lageret mottok varene jeg sendte i retur, og nå lurer jeg på hvordan det blir med tilbakebetaling. Står at det skal gå mellom 1 og 3 dager etter de har mottatt varene, men jeg har ikke fått noe på konto enda. Er litt redd det kommer til å bli rot, eller kan de være sene?

Noen som har erfaringer?

Det kan ta inntil 30 dager før pengene er returnert..

Anonymous poster hash: 68717...782

Skrevet

Noen som har erfaringer?

Det kan ta inntil 30 dager før pengene er returnert..

Anonymous poster hash: 68717...782

Oi, såpass... Jaja, takk for svar :) Da kommer dem vel etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...