Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 tror jeg.. for jeg har vert meget, ja jeg mener så deprimert at jeg har på millimeteren nesten tatt livet av meg og de rundt meg omtrent, det har vert så vanskelig og vere meg.. og jeg trodde jeg fikk vannkopper, legen trodde men mange tvilte og.. så er eneste svaret igjen, nerveutslett... at jeg har vert så engestlig og hatt så mye i hodet at jeg ble virkelig syk.. blemmeutslett over helekroppen og ja veldig lik vannkopper da.. men nå som jeg i dag har snudd om på situasjonen så jeg ikke lengere er depprimert, kan.. men så ille trøtt jeg er nå. go natta Anonym poster: 5faddf564544275147a6e499c7a9cc45
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 poenget også er at nå som jeg har det bedre forsvinner også utslettet.. merkelig? ja.. Anonym poster: 5faddf564544275147a6e499c7a9cc45
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Jeg hadde en hund som reagerte på min depresjon en gang vi trodde hun var allergisk for noe, og prøvde medisiner, bytte fòr, og mye annet også (prøvde til og med å flytte, da det var mye fukt i leiligheten, så tenkte det var dette. Men hjalp ingenting). Til slutt endte jeg opp med å prøve en dyretolk. Vet du hva dyretolken mente at hunden "fortalte" henne? Hunden fortalte om MITT LIV! Jeg kjente ikke dyretolken fra før, men likevel kunne hun fortelle detaljer ingen andre vet, som kun hunden har kunnet visst om. Ting jeg hadde opplevd, som utløste depresjonen og slikt. Dyretolken sa da at hunden rett og slett ble deprimert sammen med meg, og begynte å spise på labbene sine (gnagde av pelsen, og virket som hun klødde intenst på labbene). Jeg valgte å sette hunden bort ei stund til noen andre for å se om dette ville hjelpe. Etter tre uker var hun bra igjen! Jeg valgte å la henne bli der, og så fikk jeg hjelp i mellomtiden... Nå bor hunden hos meg, frisk og rask, men med en gang jeg får nedtur over en lengre periode, begynner hun å gnage på labbene igjen. Men så kommer jeg meg ut av det, og hun blir også bedre. Jeg vil tro det er noe av det samme som du har opplevd, bare det var hunden det gikk utover hos meg! Anonym poster: 05bc377127c683fe55295dd079fa355c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå