Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Her i huset drikker ungene helst vann med kullsyre og jeg tenkte derfor det kunne være en lur investering med kullsyremaskin. Noen som har erfaring med disse og smaker det nesten like godt som farris?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Min søster har en slik og de er veldig fornøyd. De drikker mindre brus Jeg har ikke smakt vannet da.
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Ville ikkje vore utan. Det er bra å få litt variasjon på vatnet, for eg kan innimellom gå litt lei av vanleg vatn.
Nikamo Skrevet 22. oktober 2012 #4 Skrevet 22. oktober 2012 Svoger og svigerinne har en sånn Soda stream; det blir kjempegodt! Og jeg liker ikke Farris engang, men dette vannet drikker jeg mengder av Det koster en del for de gassbeholderne, men det er veldig mye i pant på de, så du betaler lite for å bytte de ut. Svoger mener de bytter ut gassen en gang pr mnd, og de bruker maskinen hver eneste dag.
Blomstogbier Skrevet 22. oktober 2012 #5 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har bare erfaring med å lage brus med kullsyremaskin, den blir god! Men man kan seff bare lage kullsyrevann også med den Men har ikke smakt det.
Serepta Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Vi bruker vår masse. Drakk mye farris før, så sparer både penger og jobb med å dra de farrisflaskene i hus.
Love my kidz Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Åh nÅ vet jeg hva jeg skal ønske meg til jul! Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå