Gå til innhold

Noen her som har bestilt tannblekemiddel fra dentway.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestile du regular eller sensitive- og hvorfor valgte du den?

Hatt noen problemer i ettertid?

Skrevet

Jeg har prøvd blekestrips fra Smilelab (hos Vita) og synes det funker utmerket!

Skrevet

Funker de når man har veldig misfargede tenner da? Eller bleker de bare svakt?

Skrevet

Hvor lenge holder det seg blekere? Og er det ikke skadelig for tennene?

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ganske hvite tenner, men disse blekestripsene gir et ennå jevnere hvitt preg over det hele. Jeg hadde noen hjørnetenner som var svakt litt mer misfarget (jeg så det godt selv) enn resten av tennene, så det var grunnen til at jeg begynte. Bleker ikke så ofte, kanskje 2 ganger i mnd eller så. Vil ikke få helt blåhvite Hollywood-tenner heller, bare "naturlig" hvite tenner:)

Røyker/snuser ikke og drikker ikke rødvin,kaffe osv (Også utenom graviditet altså!!) Drikker te av og til, men holder meg da til grønn te.

Skrevet

Var mye hos tannlegen nå i vår (pga. mye oppkast grunnet ekstrem sv. kvalme) og han sa at tennene mine var i utmerket stand, så tror disse blekestripsene (ved normalt bruk) er helt uskadelige for tennene. Hvis ikke hadde man vel ikke hatt lov til å selge dem heller!;P

Jeg setter de på i 30 min. av gangen på ubørstede tenner (da sitter de best på og resultatet blir best slik), før jeg fjerner stripsene og børster vekk produktrestene med en helt vanlig tannpuss:) Veldig enkelt og greit og man merker knapt nok at man har stripsene på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...