Gå til innhold

Hvor mange ullsett har dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd å ha minst 3 og helst 4. For eldste som er i barnehagen så ligger det alltid 1sett i tursekken i barnehagen og 1 i skapet og da er det greit med mer enn 1 sett å "bruke"

Vi har prøvd litt forskjellig. Vi har hatt både relfex, janus name it, hm og cubus. Merker ikke så mye forskjell på dem som er i ren ull, men de som vi har hatt i ull/bomull har jeg generelt hvert mindre fornøyd med

Skrevet

Passer på at de har seks sett. Minsten har mer fordi han arver fra flere. Kjøper ofte der det er tilbud. Sist på obs. Har også Cubus, Hennes, Pierre Robert, Devold, Nameit, reflex...er ikke så opptatt av merket, men liker farger!

Skrevet

Vi har 9-10 sett til hver, Pierre Robert, Devold og janus er det vi har kjøpt inn til nå.

Skrevet

Tror de har en 6-7 sett hver nå.

Kjøper(og har fått) litt forskjellige merker, Janus, Name it, Devold, Norheim/Mc Kinley, Joha, Safa.

Kjøper gjerne på salg om våren.

Skrevet

Har noe som passer fra i fjor, masse med hull(som jeg tror vi kommer til å bare bruke hjemme). Til sammen tror jeg jeg har 6 sett eller noe. Liker å ha mye. KJøper masse forskjellig for jeg finner ikke noe merke som jeg er 100 % fornøyd med. Synes alt blir så fort hull i! Og jeg har heller ikke råd til å kjøpe flere sett med dyre ullsett. Men jeg følger med(tror jeg) når Janus kommer på tilbud. Det har jeg nemlig ikke prøvd enda. Joha ull longsen ble det hull etter 3 gangers bruk så de er jeg ikke fornøyde med.

Skrevet

10 kanskje...? Ikke noe færre hvertfall. Bruker janus, joha, Pierre Robert og claire DK. Hun er forresten 2,5 år.

Monster på 9 mnd har ikke mange sett enda, men tenker han klarer seg med ca fem sett til vinteren.

Skrevet

Pierre Robert, Janus, Cubus, Joha og uansett hva som er på salg. Har en god del sett. Er så godt å bruke om vinteren.

Skrevet

Har ca 4-5 sett til hver, av ullundertøy. For det meste de fra Pierre Robert.

Skrevet

Hvor langt ned i størrelse går Pierre Robert? Og hva koster det? Antar dere kjøper det i matbutikken??

Skrevet

Ingen.

De har vel 3-4 sett med superundertøy til de kaldeste dagene, men ikke noe i ull.

Skrevet

+/- 10 sett. Janus strømpebukser og sokker, Claire DK gensere.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Akkurat nå har hun kun 2 sett som passer. Er fra Polarn O. Pyret og Devold

Skrevet

Overrasket over hvor lite ulltøy folk har!.. Bruker dere ikke ull på barna deres hele vinterhalvåret?... Isåfall blir det mye vask med kun 3-4 sett.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå vasker ikke vi ulla for hver dag da, men hadde 9 sett til eldste når jeg telte over her om dagen. Aner ikke med minstemann...

Skrevet

Har Nøstebarn, janus, PR, claireDK og devold. Kjapt regnet har vel jr på 20 mnd 4-5 body, 10-12 langermede trøyer, et par strømpebukser og 7-8 stilongs.

Skrevet

Pierre robert starter fra 1,5 års alderen. Synt at dei ikke har ullbody for babyer.

Skrevet

Vi har ca ni sett til eldste og minste på en mnd har jeg litt i forskjellige str så får jeg supplere hvis behov. Nå har jeg ikke fått sjekket om alt passer til eldstemann, men må vel ha såpass i antall for å slippe å vaske hver dag, det brukes ikke annet nå utover. Her er det bare ullundertøy, ullbukser og gensere som i vinterhalvåret.

Skrevet

6-7 sett tror jeg. Da kan jeg vaske i helgene, mens vi har nok til et sett hver dag og skift i bhg. :)

Skrevet

Pierre Robert, Janus og Tom og trine. 10-12 sett til hver.Men vi har vært heldig å arvet mye.

Skrevet

Her gjerne 10-12 ulltrøyer. Litt mindre ull longser.

Skrevet

Har mellom 7 og 10 sett til hvert av barna. Mye Devold, litt janus og litt annet hummer og kanari. Styrer unna Tom&Trine, det blir altfor fort hull.

Skrevet

Maaaange, men mine to barn bruker stort sett kun ullundertøy i bhg og hjemme hele høsten og vinteren. I bhg har alle barna kun ullundertøy på seg inne, behagelig og enkelt

Skrevet

Jeg har ca 5 sett til mine. pierre robert, janus, joha, husker ikke hva alle merkene heter, men kjøper når det er salg på dem. fornøyd med tom og trine når de er små, men ikke når de blir større :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...