Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Dumt spm, men bruker man tynn strømpebukse til små babyer når de skal pynte seg? Hvor får man tak i det?
☆☆☆ Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Har bomullsstrømpis med rysjer på rumpa (for rumpa blir veldig synlig med kjole), kjøpt på name it. Ellers finnes mønsterstrikkede strømpiser.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Jeg bruker mye tights. Mer behagelig enn tettsittende strømpebukser synes jeg. Greit å kunne bytte sokker også, for en baby som biter seg i tærne hele tiden og blir våt -)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Mener du nylonstrømper? he he... Det bruker man vel ikke til babyer ;-)
☆☆☆ Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Jeg bruker mye tights. Mer behagelig enn tettsittende strømpebukser synes jeg. Greit å kunne bytte sokker også, for en baby som biter seg i tærne hele tiden og blir våt -) Her er det omvendt, vi foretrekker strømpebukser og sparkebukser med fot. Jenta er så feit i legene at alt som heter sokker strammer, bortsett fra de hun greier å sparke av seg på ett minutt. Synes det er synd at det er så vanskelig å finne bukser med fot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå