Gå til innhold

Overnatting nær dyreparken i kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit neste år, helst på en campingplass med hytter eller noe, og som ikke ruinerer oss. I fjor bodde vi i lillesand apartments, men det var ingenting for barna der.

Skrevet

Skottevig er en fantastisk campingplass for barn og voksne, kåret til Norges fineste (?). Hamresanden er også ok. Begge nær dyreparken.

Vet ikke priser, siden vi bor her. Men det finner du vel enkelt på nett:-)

Skrevet

Hamresanden camping ligger midt mellom dyreparken og byen. Vet ikke hva det koster for har ikke bodd der selv. Vi var i fjor, da leide vi leilighet like i nærheten. Folk drar på ferie og leier ut leiligheten sin mens de er borte, via et firma. Huff, husker ikke i farta hva det het, men prøv å google litt. Det anbefales veldig! Ikke veldig dyrt, og genialt å kunne trekke seg litt tilbake. Men hvis dere har flere og litt eldre barn, så vil dere sikkert ha en lekeplass i nærheten. Da kan jeg si at det så veldig fint ut på hamresanden :) God ferie!

Skrevet

Anbefaler egentlig Quality hotell rett over gaten for dyreparken. Stort lekerom innendørs, men det beste var utendørsbasseng, både barnebasseng og vanlig basseng, solsenger ved bassengkanten. Lekestativ. Utrolig deilig etter lang dag i dyreparken. Fine familirom, gode senger og bra mat.

Skrevet

Rica dyrepaken hotell. Barnevennlig, nære og billigere en qulity og overnattingen inne i parken.

Skrevet

ja hva med og sove inne i dyreparken, enten i kardemommeby eller i kapteinsabeltanns verden, det er ikke så dyrt ced tanke på at du har tilgang til dyrene hele døgnet og at inngangen til parken da er inkludert i overnatting, har også hørt av andre at har har opplegg for barna på kvelden når det kunn er de som bor i kardemommeby igjen i parken, noe sånn som at de er på røverjakt elelr noe

• 2 år senere...
Skrevet

Spørreundersøkelse er fjernet fra tråden.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Skottevik ligger 20 min unna og har både leiligheter, hytter og campingplass.

Vi har i mange år vært på Moysand, det ligger litt lenger unna (Grimstad), men helt greit å kjøre til dyreparken altså. Ungene elsker denne plassen, supre strender, store lekeplasser og trampoliner, mange barn å leke med. Fine hytter og campingplass.

http://www.moysand-familiecamping.no/

Men det er mange som leier ut campingvognene sine også, folk som har sesongplass og ikke bruker vogna selv hele sommeren leier ut de ukene de ikke er der selv. Det kan være et rimelig og greit alternativ. Ungene elsker jo å være på campingplass.

Anonymous poster hash: 193da...629
Skrevet

Skottevik ligger 20 min unna og har både leiligheter, hytter og campingplass.

Vi har i mange år vært på Moysand, det ligger litt lenger unna (Grimstad), men helt greit å kjøre til dyreparken altså. Ungene elsker denne plassen, supre strender, store lekeplasser og trampoliner, mange barn å leke med. Fine hytter og campingplass.

http://www.moysand-familiecamping.no/

Men det er mange som leier ut campingvognene sine også, folk som har sesongplass og ikke bruker vogna selv hele sommeren leier ut de ukene de ikke er der selv. Det kan være et rimelig og greit alternativ. Ungene elsker jo å være på campingplass.

Anonymous poster hash: 193da...629

Kan skrive under på denne ang Moysand. Jeg bor i Grimstad,og det er ikke langt å kjøre til dyreparken

Anonymous poster hash: 4b835...e4c

Skrevet

Jeg stemmer for Skottevig. Absolutt fineste av de nevnte. Fantastisk for både store og små.

Hilsen bosatt 10 min fra Dyreparken, men som gjerne drar på dagstur til Skottevig :)

Anonymous poster hash: bf9fd...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...