santhe Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Vil gjerne høre om noen har erfaringer med å bruke dette når badet er for lite til at det kan stå der permanent? Blir det veldig tungvint å ta fram hver gang før bruk? Har dere tips om hvordan vi ellers kan gjøre det? Vaskemaskinen står heller ikke på badet, så kan ikke ha stellematte på den.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Vi vurderte det men når jeg så hvor tungvint det var å ta det opp og ned for ett lite bleiskift hos mine foreldre (de har det til barnebarna) så fant jeg ut at det er enklere å ha en stellematte som jeg legger på gulet og steller der. Det blir fort tungvint når barnet blir større og har bæsjet og du må finne frem stellebord, saker og ting. Også syns jeg det var veldig greit når ungene ble litt større og ikke lå like stille lenger. Da gjorde det ikke noe at de snurret rundt og koste seg.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 På vårt minibad hadde vi et vegghengt fra Ikea. Helt genialt! Kommer nok til å ville ha et sånt neste gang også, uansett str på badet!
B-gjengen Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg hadde sammenlegbart stellebord fra ikea. Var kjempe forøyd med det. Hadde det stående i dusjen ettersom det ikke var plass andre steder. Skulle jeg dusje slo jeg det bare sammen og løfta det ut:)
Miss 84 Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Vi hadde sammenleggbart fra babyshop. Det stod i dusjen (dusjer rett på gulvet), så vi måtte flytte denne inn og ut av badet hver gang vi skulle dusje. Synes det var VELDIG tungvint. Hente den stod ute i gangen bare, ikke pent om noen kom på besøk.. Neste gang blir det en stellematte på gulvet. Mye enklere og tar mindre plass.
santhe Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2012 Men her er det flise på badet på både vegg å gulv, hvordan blir det å henge opp stellebord der? Tusen takk for mange gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå