Gå til innhold

Fostervann eller utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt stor produksjon av utflod i svangerskapet. Nå er jeg i uke 37 og bruker bind hele dagen. Synes av og til det føles som det renner. Har hatt en del modningsrier på kveldene og føler meg ganske moden. Nå begynner jeg å bli redd for at det er fostervann som kommer i bindet mitt og ikke bare utflod? Noen som har opplevd dette? Bør jeg ringe føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann lukter litt søtere enn utflod, og litt likt sæd.. Men ellers syns jeg det var umulig å vite forskjell og var inne på sjekk 2 ganger pga mye utflod eller fostervann. :P Så mitt råd er å ta kontakt med føden. De tar deg jo inn på en sjekk om du er i tvil.

Her var det fostervann siste gangen jeg var inne å sjekket, og babyen var ute noen timer senere. :) Uke 38 da.

Skrevet

Har lest noen kommentarer tidligere der det sies at hvis man har på svart truse så blir det ikke "hvitt" i den hvis det er forstervann. Når det har tørket da vil jeg tro

Skrevet

Jordmoren min sa fostervannet er grålig.. Hm.. Har også hørt her inne at det ikke vises i sort truse. Om baby har bæsjet kan det være grønt.. Jeg har fått grønngul utflod i svangerskapet. Skjønner ikke hva det kommer av. Trodde jeg hadde infeksjon siden jeg syns det lukter strammere også men gynekologen sa det ikke var det.. Andre som har ekkel utflod?

Skrevet
Jordmoren min sa fostervannet er grålig.. Hm.. Har også hørt her inne at det ikke vises i sort truse. Om baby har bæsjet kan det være grønt.. Jeg har fått grønngul utflod i svangerskapet. Skjønner ikke hva det kommer av. Trodde jeg hadde infeksjon siden jeg syns det lukter strammere også men gynekologen sa det ikke var det.. Andre som har ekkel utflod?

Jeg hadde ekkel, grønnaktig utflod på slutten. Virket som det lå et belegg med grønnaktig guffe inni skjeden også. Huff, ekle detaljer, trykker anonym her gitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...