Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Trenger litt hjelp. Skal holde utdrikningslag for mamman min snart. Hun er i midten av 40 årene. Hun ønsker ikke full baluba, men noe rolig. Jeg vil respektere dette, men ønsker alikevel å gjøre noe ekstra ut dagen. Hva kan vi finne på?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Det er litt vanskelig å komme med tips når man ikke kjenner henne. Jeg foreslår at du gjør noe hun kommer til å sette pris på, og som interesserer henne. Hvis hun er glad i å synge, spill inn en CD sammen. Hvis hun liker å danse, lei en instruktør for en dansetime osv. Noe som er hyggelig, og som alle deltakerne kan gjøre sammen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 En flott restaurant, spabesøk, en storbyweekend til et spennende sted etc.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 En rolig helg på en hytte, storbyweekend som ble foreslått, spa, makeover, gå på en fin restaurant, lære å lage mat eller andre ting.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Vinsmakekurs, matlagingskurs, bakekurs, dansekurs e.l. Venninnespa, sjampanje i boblebadet o.l. Makeover med frisør, negler, sminke før dere går ut og spiser middag. Eller om dere er litt gale, hoppe i fallskjerm, strikkhopp e.l. galskap som ikke glemmes så lett etterpå. Sjørafting er jo fart og spenning det også, paintball e.l. Mye en kan finne på uten å ha en rølpefest hvor det bare er om å gjøre å bli fullest mulig og drite ut bruden (noe som er fryktelig harry forresten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå