Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 må bare prøve å finne ut sånn ca hvor stor sansynligheten kan være for at jeg er blitt gravid.. det er snart et år siden jeg fikk satt inn hormonspiralen og jeg har hatt regelmessig mens hele tiden egentlig men nå er den plutselig en uke for sen :/ liker ikke dette.. skal ta test på mandag hvis den ennå ikke har dukket opp.. jeg vet jo at jeg kan miste mensen av spiralen men det burde vel ha skjedd for lenge siden hvis det skulle skjedd? eller? noen andre som har gått nesten ett år før de mistet mensen av hormonspiralen? eller hvor mange har blit gravide med den??? takk for svar
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Jeg ble gravid med spiral, så jeg stoler ikke helt på den som prevensjon. Men når det er sagt så kan det jo hende det var et engangstilfelle da. Det er jo ikke sikkert det er så vanlig akkurat
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Jeg ble gravid med spiral, så jeg stoler ikke helt på den som prevensjon. Men når det er sagt så kan det jo hende det var et engangstilfelle da. Det er jo ikke sikkert det er så vanlig akkurat Er det hormonspiral du er blitt gravid med? eller kobberspiral? Etter hva jeg har forstått er det mye sikrere med hormonspiral og det skal vel nesten være like sikkert som sterilisering.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg har hørt mange som er blitt gravide på kobberspiral, inkl. min mor, men aldri noen på hormonspiral. Jeg brukte ikke et år på å miste mensen, men den ble liksom svakere og svakere før den var helt borte. Så det kan jo være det bare er en start på slutten?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Hei. nr 3 her. Jeg ble gravid med hormonspiral.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Hei. nr 3 her. Jeg ble gravid med hormonspiral. oi oi :/ Hvor lenge hadde du hatt den før du ble gravid?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 I ca 5 mnd. Men jeg fant det jo ut så tidlig at jeg fikk "gjort noe med det" det var overhodet ikke ønsket på det tidspunktet. Nr.3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Ble også gravid på hormonspiral, med samme utfall som nr 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå