Gå til innhold

Hva er for dere en god blogg og en vellykket blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange meninger og jeg vil høre din. Leser du blogger som har mange lesere eller skygger du unna fordi du tenker at det sikkert er dårlig?

Er antall lesere kvalitetsstempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god blog har et godt språk, forteller om ting interessante ting og oppdateres jevnlig.

En vellykket blogg oppfyller bloggerens mål med bloggen. Det kan være alt fra å generere mye penger, skaffe oppmerksomhet om en sak eller skrive av seg frustrasjon.

Det er etter min mening ingen sammenheng mellom hva som er en god blogg og hva som er en vellykket blogg.

Skrevet

Aha, da er det altså bare en god blogg som er synlig fra leserens side, mens en vellykket blogg er det fra skriverens side.

Skrevet

Det er et par blogger jeg ikke følger fordi de er spesielt bra, men fordi de facinerer meg. Går det an, liksom ! Det er type ung mor blogger.

Skrevet

Det er et par blogger jeg ikke følger fordi de er spesielt bra, men fordi de facinerer meg. Går det an, liksom ! Det er type ung mor blogger.

Du er ikke alene om det. Jeg synes det er forkastelig, særlig når disse blir hengt ut og latterliggjort. Hva gjør det med selvfølelsen til den som blogger, til familien? Det er slemt gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...