Bollenr1 Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hei folkens.. Noen som kan ambefale en badebalje med stativ? Jeg har vert å sett på det i butikken med det viker så ustabile.. Takk på forhond
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Beklager, jeg kan nok egentlig ikke hjelpe deg, men jeg ville bare si at der jeg jobber (vi selger babyutstyr) har man av sikkerhetsmessige grunner valgt å ikke tilby noe slikt i sortementet nettopp fordi det er så ustabilt. Når det er vann i en balje som ikke står på gulvet (ev.på en stabil/fastmontert servantskap eller vaskemaskin el.l) er det lett for at bølger til slutt kan velte stativet+baljen. Putter man i tillegg en litt sprelsk unge oppi er det lett for at uhell kan skje. Man skal jo selvsagt aldri gå fra et lite barn i en badebalje, men dersom det blir vaklete og ustabilt er det ikke noe stas for mor heller... Jeg vil egentlig bare anbefale deg å kjøpe en løs badebalje, og dersom du sliter med å ha den på gulvet, prøve å få satt den på kjøkkenbordet/kjøkkenbenken/servantskapet/vaskemaskinen (solide, stødige flater) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå