Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har fått en kul i underlivet, bakerst på den ene kjønnsleppen, i mellomkjøttet heter det vel. Den er hard, og ligger rett under huden, vond når jeg klemmer på den, men ikke ellers. Noen som har hatt noe lignende eller vet hva det kan være? Liker ikke gå til legen med sånne "pinlige" ting, men må vel det om den ikke går bort..
Gjest Morn du Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Bestill time hos legen. Mye bedre det enn å tenke på om det kan være noe galt. Legene har helt sikkert vært borti slike ting før.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Det er mest sannsynlig en slik verke kul. en type kvise men du kan bli skikkelig dårlig av den så få bestilt en time og få en lege til å se på den.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Google bartholin cyste og se om det kan være det. Ikke farlig, bare ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Har hatt sånn lignende kul som du beskriver, og det viste seg å være en slags kvise lignende ting.. trykte litt på den et par dager, til slutt så smalt det og kulen var vekK:) ikke hatt det siden"!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Høres ut som en bentent talgkjertel. Enten forsvinner den eller så popper den til slutt. Skjer ikke det i løpet av de neste ukene kan det være greit å gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har også hatt det. Da var det en slags kvise, med ganske mye "innhold" i. Jeg klemte litt på den, og så poppa den. Etterpå var det ingenting igjen der. Sikkert 10 år siden, og aldri hatt det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå