Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg har jo hørt hele livet at "høy og mørk" er drømmen for alle. Jeg har fra tid til annen sett kjekke menn som rager en halvmeter over meg. Men gang på gang har jeg endt opp med å bli sjarmert og falle for lave menn. Selv er jeg 166, og mine utkårede har vært fra 158 til 172. Og i en alder av 35 og med en del forhold og forelskelser bak meg er det faktisk fler enn to. Og nå har jeg jo oppdaget at både Bono og Jon Bon Jovi er omtrent like høye som meg, nam nam ;-) Er det bare meg som ser utt il å ha en forkjærlighet til lave menn?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Dette høres ut som selvskryt på en måte, men: Jeg tiltrekkes faktisk ikke av et spesiell utseende, det har mye mer med personlighet å gjøre. Det gjelder både personer jeg blir kjent med og de jeg kun får inntrykk av gjennom media.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jer livredd høye menn..syns de er skumle og rare .... ikke for å fornærme noen. Men jeg synes de virker dominerende.. Nei takk..min mann er 5 cm høyere enn meg..perfekt for meg vel og merke!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Utseendemessig tiltrekkes jeg hovedsaklig av lave menn, ja. Ikke så lave som 158, ca 170 er passe for meg. Tror det er fordi mange av de har litt gode, breie kropper, liker absolutt ikke tynne menn. P.S: Bono er jo ikke kjekk! :-D
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Ja nei misfortå meg rett, jeg har heller ingen "type" jeg ser etter. Men tilfeldigvis har jeg aldri hatt noe forhold til menn som er særlig høyere enn meg. Aldri tenkt over det før jeg plutselig for litt siden oppdaget at JBJ og Bono også er lave. Da begynte jeg å tenke, og ser at både barnefar og de 5 andre jeg har hatt forhold til er under 172. Men dem imellom er de svært ulike av personer. Og de jeg har flørta litt over tid med har også vært lave. Lurer rett og slett på om det er noe underbevisst, og hva det i såfall kan bety.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Åhh jo. Jeg hadd forlatt mannen her på dagen om Bono ville ha meg. Sukk. Liker også kanskje den der greia med breie kropper.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 liker egentlig at typen skal være liittegrann høyeren enn meg meg bf er 4 cm høyere bare, men ser nesten ut som han er lavere enn meg av en merkelig grunn
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Jeg liker egentlig også lave menn, men endte opp med å gifte meg med en på 1.90.. Så når jeg skal være utro, så skal jeg finne meg en på min egen høyde..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 !6.29...jeg kan garantere at du har lengre ben enn han..still deg ved siden av han..så skal du få se at skrevet ditt er høyere oppe enn hans...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå