Gå til innhold

Hvilken barneromsinnredning har dere til barnet/barna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en seng vi har kjøpt på en barneutstyrsbutikk, så har vi en kommode fra ikea. Vi har en sovesofa fra Ikea. har en stol, som jeg ikke vet hvor kommer fra, men tror det kan være et hagesenter, det er en sånn rund utestol. Har en reol jeg har fått fra min mormor.

Skrevet

Her går det i blått, har mammut serien fra Ikea. Seng, kommode, skap, bord og stoler.

Skrevet

Her går det i ikea gitt.

Begge har senger derfra og hver sin expedit hylle med bokser. Gulvteppene deres, rullgardin og sengelamper er fra ikea.

Skapene er innebygd og taklampene vet jeg ikke hvor er fra.

De har hver sin barnestol med navnene sine på som en onkel har laget, men rammer ol er faktisk fra IKEA.

Senger, hyller og rullgardiner er hvite på begge rom, mens lampe, hylleoppbevaring, tepper og rammer er blått hos gutten og rødt hos jenta.

Skrevet

Arvet en seng fra våre polske leietagere, noen bokhyller fra min fars jobb, en vugge som har vært i fammilien fra før 1800 og barnemøbler kjøpt på loppemarked. Tepper og gardiner fra IKEA. Det er faktisk et av de koseligste barneromene jeg har sett.

Skrevet

Her er det også møbler fra Ikea.

Har Hemnes seng som man kan dra ut til den dobbelseng, kleskap og nattbord i mammutserien, og en kommode fra babykos.

Har rosa vegger og blå gardiner (barnet har selv fått bestemme) og en sengeforlegger med motiv som passer seg på barnerom

Skrevet

Hele rommet er malt i fargen "tryllestøv" som da er rosa, og hvite lister. Hun har hatt en hvit sprinkelseng, men nå skal hun begynne å bruke juniorsenga som er en rosa prinsesseseng som ser ut som en askepottseng, med hjul og krone osv. (kjøpt på nettet)

Kommode og bord og stol som også er rosa. Det skulle være rosa og HVITT men jeg tenkte litt feil når jeg handla så det ble mest rosa:)

Skrevet

her har vi seng og stor komode fra skeidar. den serien som man kan ha rosa skuffer under sengen og rosa skuffer i kommoden. synst den er veldig fit. går mye i rosa. kar mange store blomster wallies på den ene veggen..

Skrevet

Største gutten har rammeseng fra Jysk. Skap, hyller og teppe fra Ikea og hjemmelaget skrivebord. Han har et lite rom, så skrivebordet måtte bygges til rommet. :-) Fargene går i svart og hvitt.

De to minste deler rom. De har fått senger inni veggen, sine egne huler. Vi har delt av halve rommet med en vegg.

Skrivebord, skaper og tepper fra Ikea.

Fargene på veggene er eggehvit og brunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...