*tybber* Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg blir ikke klok på alle de forskjellige stedene jeg altså. Vistaprint er grei, men siden man må betale toll over 200,-, og jeg skal bestille to kalendere og julekort, blir sluttsummen ganske mye regner jeg med. Eurofoto sin billigste kalender koster 200,- Syns det er litt mye jeg. Fotoknudsen hører jeg så mange sier at man bør styre unna.. Pluss at jeg synes det virket veldig "knotete" å lage det der. Japanfoto har jeg ikke sjekka enda.. HVOR skal jeg bestille?
petite fleur Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Jeg liker avtalekalenderen fra snapfish.no. Masse forskjellige design å velge mellom. Jeg valgte "årstider", den koster 179.
*tybber* Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2010 Snapfish har jeg ikke hørt om. Skal sjekke ut! )
tine0810 Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg fremkaller en haug med bilder, kjøper sånn scrappekalender på bokhandlerne..og lager selv. Synes det blir fnt og personlig:-)
*søtesmå* Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Hvis du har apple er den best:) Lager kalenderen i iPhoto og bestiller derfra. Har bestilt der i 4 år og superfornøyde hver gang!
Fire småtroll Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 Kjempefornøyd med Fotoknutsen jeg da, de blir kjempefine. Kan lage collager, legge til tekst, velge bakgrunner, motiver osv som du vil. Jeg har bestilt derfra i flere år og alltid blitt fornøyd, synes sidene deres har blitt bedre og bedre de siste årene. Kan virkelig være kreativ og lage en egen kalender. Har bestilt div andre steder også, men enten er kalenderene små, bildene kornete eller de er veldig dyre. Jeg bestiller nå fra fotoknudsen i oktober hvert år, da har de halv pris.
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2010 Tine0810: Å scrappe selv er jeg IKKE flink til, finnes ikke kreativ, så jeg må nok lage på nett et sted! ;o) *søtesmå*: Har ikke apple nei.. Kristin1974: Syns det så så vanskelig ut på fotoknudsen jeg! Er det ikke det? Pluss at det gikk så treeeg alt sammen?
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2010 Men hva er best av fotokvalitet og trykkvalitet egentlig?
Gjest amandine Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 nfoto? Kjapt og greit og kjempe greie folk på telefonen om du trenger noe spesielt.
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2010 Ja, nfoto har jeg også sjekket ut, men husker ikke hva det var jeg ikke likte så godt der..! =P Har bestilt mye bilder og et stort bilde på lerret der, og vært fornøyd! Prøver fotoknudsen nå, så får jeg se åssen den blir! )
Stellaborealis Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Jeg synes vistaprint og Japanfoto en elendige. Vi bestiller fra Eurofoto, både kalender og julekort, er veldig fornøyde der hvertfall:)
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2010 Den på eurofoto kosta plutselig 250 eller noe, så syns det ble voldsomt mye jeg da. Lager i fotoknudsen nå, og tror nok jeg ender opp med den! )
Stellaborealis Skrevet 16. november 2010 #14 Skrevet 16. november 2010 Den blir sikkert bra:) Gav opp fordi jeg synes nettsiden deres var irriterende jeg;)... Ellers kjøpte jeg på eurofoto da de hadde tilbud og jeg bestilte over 5 stk, da ble det bare 149,- pr stk, det er jo ganske stivt med 249,-.
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2010 Tror jeg ble fornøyd, bare noen av sidene som har litt sterke farger bare! ) Jeg får bli flinkere til å følge med på tilbud neste år! Kommer sikkert noe tilbud på eurofoto nå etter at jeg har bestilt på fotoknudsen! =P 149,- er jo ikke gæærnt nei! Den jeg har lagd nå koster 179,- så er jo ikke såå langt unna 250,- Men siden jeg skal ha to, er det forskjell på 350 og 500 liksom!
Vimse + gullene Skrevet 16. november 2010 #16 Skrevet 16. november 2010 har både bestilt fra fotoknudsen og optimalprint i år. fotoknudsen var dyr! optimalprint var kjempebra, fik 3 kalendre og 20 julekort til under 400 inkl frakt. mulig det var en kampanje. men de er gode, kjappe og rimelige ellers og
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2010 #17 Skrevet 16. november 2010 Ble kjempefornøyd med kalenderen fra Foto Knudsen. Bestillte 8 stk og det kom på 1350 med porto. Kjempeflotte bilder.
*tybber* Skrevet 16. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2010 For 2 kalendere og 20 julekort kosta det 501 med frakt osv. Kalenderene ble billigere da jeg gikk til handlekurven, så håper ikke det ble noe feil! Optimalprint sjekka jeg ikke, men det skal jeg huske på neste gang!
mamma 06&09 Skrevet 16. november 2010 #19 Skrevet 16. november 2010 Vi har bestilt kalendere fra www.allfoto.no i mange år nå (tror faktisk det blir 9. året nå jeg) og er kjempefornøyd!
Tingeling76 Skrevet 14. januar 2011 #20 Skrevet 14. januar 2011 Ikke velg bruk POSTFOTO! De er ELENDIGE på levering og service. Bestilte 7 fotokalendere for en måned siden og fikk etter masse purringer, både pr tlf og mail (det var nesten umulig å komme igjennom pr tlf og mailen ble sjelden besvart) kalenderne, som skulle vært julegaver, i posten i går. Da viste det seg at samtlige kalendere var feil. De gjaldt for 2012! De viste ingen velvilje da jeg tok kontakt med dem for å be dem rette opp i rotet deres straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå