Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Noen som har erfaringer med dette setet? Tenkte jeg skulle ha det :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Min erfaring er at min mann er veldig stolt over å kunne sette sønnen sin i dette setet, for han hadde nemlig et sånt recaro-racing-sete i en tøff bil en gang:) Det kan ikke brukes bakovervendt, så jeg ville ikke brukt det for små barn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Men gutten sovner dersom vi kjører mer enn 3 minutter, så det må være komfortabelt. Hodet hans ligger ikke og dingler, som det har gjort med andre seter han har sovet i:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Det med at hodet ikke dingler er ganske viktig for meg. Og så virket det som de sitter stødig i det, det er jo sånn gummi på innsiden av selene så de ikke sklir!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Sitter stødig, men får en liten svai bakover i ryggen når vi bruker 5-punkts-selene.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Dytter litt jeg siden jeg lurer på det samme setet!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #11 Skrevet 23. august 2010 Vi har dette setet og er super fornøyd Jenta vår er 3 år og har akkurat begynt å bruke det. Hun sitter godt og trives veldig godt i det nye setet
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #12 Skrevet 23. august 2010 Vi har et Recarosete for 9-36kg. Kanskje det finnes flere slike seter...vårt har høytalere i hodestøtten. Er veldig fornøyd med sete da det er ganske høyt og barnet kan se godt - noe som igjen gir lite bilsyke. Man regulerer ryggen etter størrelsen på barnet dvs. stolen vokser med barnet. Minuset er at sete er laget av metall og sitter mer eller mindre løst i bilen når et barn ikke sitter i sete. Hva om bilen bråstopper? Er jo livsfarlig å få det i bakhodet. Så en sele må alltid være på. Sete er rett i ryggen og et sovende barn vil "dingle" med hodet Men det finnes jo egne soveputer å få kjøpt slik at hodet ikke vil dingle da.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #13 Skrevet 23. august 2010 Synes hodet dingler i alle slags seter jeg, så det var vel ikke en overraskelse! Hodet dingler jo til og med på mitt sovende barn i babysetet!! Hodeputen er det slik nakkepute gjerne med bilde av ole brumm, prinsesser eller cars på? Eller er det noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå