Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Bare lurer, selv har jeg litt kremet/ikke fast, melkeaktig utflod, ikk enoe slim... Vet jeg var litt ekkel nå, men vi er alle anonyme her, så da kan man jo spørre om slikt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Hadde ingen utflod. Verken tidlig eller sent i svangerskapet.
Gjest Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 akkurat som din HI varierte i mengder.. noen dager masse andre dager lite.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 tynn, melkeaktig uten slim - i mengder! Det luktet snålt også. Ikke rekelukt eller sånn det lukter hvis man ikke har vasket underlivet på en stund, men en eller annen merkelig lukt jeg aldri har luktet før. Skiftet undertøy flere ganger om dagen og følte likevel at det luktet vondt av underlivet mitt... blæh... Trodde i perioder at det var fostervann, fordi det var så tyntflytende. Fikk tilogmed samboeren min til å lukte på trusene mine for å høre hva han syntes det luktet.. he he... Det viste seg å ikke være fostervann da... Halvannet år etter fødselen har jeg fremdeles mye mer utflod enn jeg noensinne har hatt før, men den er nå mer slimaktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå