Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Noen som vet eller har erfaring med hvor lenge barn bruker lekegrind? Min gutt på 13 mnd sover luren sin i den på dagen, og har gjort det siden han ble født.. Men lurer på å fjerne den (tar mye av plassen i stua) men hvor skal han da sove når vi ikke er ute i vogna.. Blir dette vanskelig mon tro? Tror ikke han vil sove på sofaen for å si det sånn. hmm
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Lekegrind skjønner jeg ingenting av jeg.. Jenta mi på 7 mnd sover blundene sine i sengen sin, så fremt vi ikke er på tur med vogna. Hun har lekematte med lekene sine på på stua, men hun åler seg omkring og bruker hele leiligheten som tumleplass. Soving er forbeholdt senga så fremt vi er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Kan han ikke sove i senga når han ikke sover ute i vogna?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Kan han sove i vogna inne / utenfor eller senga i stedet? Enkelte sover på dagtid til de er i treårsalderen (noen faktisk lengre enn det også).
Beklager - Dysleksi Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Sove i lekegrinda...? Hørtes spessielt ut. Først sitter han innesperret i lekegrinda, også sovner han der. Jeg føler meg som et stort spørsmålstegn jeg nå.... Prøv å legg han i vogna å gå en tur.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Vi har lekegrind, men hun sover jo i senga si. Lekegrinda står dessuten åpen, og brukes mer som oppbevaringsplass for lekene. Eneste gangene jeg lukker henne inne i grinda, er hvis jeg støvsuger eller tar en kjapp tur ned i kjelleren- i det første tilfellet følger hun bare etter meg og skal spise på ledningen, og når jeg er i kjelleren for å hente ting må jeg vite at hun er trygg. Utenom det er hun frittgående. Hvis dere ikke har behov for grinda utenom soving kan dere vel bare fjerne den og heller la babyen sove i sengen sin.
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 HI sa jo at han bare sover der, ikke leker der... Her i huset er senga kun til å sove i om natta, og lillegutt sover som regel ute i vogna eller i lekegrinda si på dagen. Jeg syntes det er viktig for barn å skille på dagsoving og natta. Så aldri soving i senga utenom leggetid. Hvis han bare sover der, og du syns den tar stor plass er jeg bare å ta den bort, men da må du jo ha en alternativ soveplass. Det er jo alltid lurt å venne de små til å sove i vogn, da de ofte gjør det i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå