Gå til innhold

kvalm når jeg blir stresset?? Normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det veldig slitsomt for tiden, mye åtenke på og grubler mye.. Jeg blir noen dager så kvalm, svimmel og sliten orker ingenting, og jeg sliter med angst i tilegg, jeg lurer på om all kvalmen kan komme av dette??? blir så bekymret for det på toppen av alt også.. Er så sliten av å bekymre meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme kan komme av så mye, også psykiske plager som angst. Lite søvn, stress og bekymringer er også gode "grobunner" for kvalme.

Ellers råder jeg deg til å ta tak i angsten og bekymringene dine og snakke med legen din. Det er mange ting som kan hjelpe deg og du trenger ikke gå gjennom dette alene.

Klem og god bedring!

Skrevet

sitter her og føler jeg må spy, + får mye luft i magen...:( Orker ikke dette..

Takk

Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte. Mye stress eller at det blir mange krangler og sånn blir jeg skikkelig dårlig. Derfor var jeg 3 mnd på vei før jeg fant ut jeg var gravid med første babyen. Var ganske uregelmessig til vanlig så tenkte ikke noe over det før jeg ikke kunne få på meg buksene mine

Skrevet

Når jeg var gravid og hadde mye stress på jobb så ble jeg og faktisk fysisk dårlig og kvalm!

Du er ikke gravid??

For mye stress over lang tid kan lede til at du blir utmattet, og kroppen prøver å gi beskjed at du trenger å bremse ned! Lytt til kroppen din.

Skrevet

Ja, man kan bli kvalm pga stress eller at man er sliten. Jeg har det slik og vet flere som også er sånn. Spesielt stress gjør meg kvalm. Ikke falig, men veldig ubehagelig.

Skrevet

Jeg har reiseangst. Dvs at jeg gruer meg veldig før jeg skal ut på en reise. Nå var det slik at jeg på fredag skulle ta en busstur på 2 timer, og det endte med at jeg ble skikkelig kvalm, hadde smerter i ryggen, var svimmel og følte meg veldig varm selv om jeg bare hadde på meg en t-skjorte. Så det psykiske og fysiske henger sammen, har selv spydd FØR jeg skal reise.

Håper ting ordner seg for deg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...