Gå til innhold

Josefine skolehjelpspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna deres prøvd noen av disse spillene?

Barna mine har ett par av dem men de klarte jo spilla med en gang selv med vanskeligste grad så de synes det ble kjedelige siden de klarte alt med en gang og det skjønner jeg jo. De er jo beregna på barn fra 6 - 12 år, mine er jo bare 7 og 9 hehe men så er de eksperter på sånne spill også da. Kjempe fine spill da, men de blir for lette og kjedelige de spilla vi har prøvd iværtfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd de skolehjelp spillene, men et par av de josefine spillene som er fra 3 år. Hun er 4.

Hadde litt problemer i begynnelsen, har vel litt vanskelig med et av spillene ennå, men det er et slikt hoppespill som man må hoppe forskjellige lengder, er det hun har problemer med å regulere, for pila må flyttes.

Hun har nettop fått et til josefine spill, og har prøvd det, men jeg bare ordna det til henne, så dro jeg på jobb, men samboern sa at hun spurte ikke om hjelp, så da klarte hun det tydligvis selv.

Skrevet

Eldste min har to stk, han er fem. Han liker dem veldig godt og spillene han har handler om bokstaver og tall.

Har også flere forskjellige på skolen der jeg jobber, har prøvd ut noen av mattespillene og elevene likte dem veldig godt. Men jeg tror nok at noen av dem kan bli for enkle for noen, kommer an på hvor langt de er kommet i tall- og bokstavforståelsen hvis det er det spillet handler om.

Skrevet

Sønnen her har akkurat fylt fem år, og han har to Josefine spill. Et om trafikk reglene, og et med dinosaurer.

Når han endelig tok seg tid til å lytte etter hve som blir sagt på spillene, så tok han dem greit. Men synes det er god læring i disse spillene - iallefall i det med trafikkreglene, det andre er vell mere for morro sånn sett.

Skrevet

Ja kjempe flotte spill, bamseakutten f.eks brukte dem 30 min på å runne hele spillet helt fra enkleste til vanskeligste grad og da hadde de fått alle medaljene og alle diplomene på alle nivåene så da var jo det spillet oppbrukt allerede for når man begynner på nytt så kommer jo de samma spørsmåla igjen hehe. Men nå blir jo mine 8 og 10 år snart da og de har spilt sånne lærespill siden de var 3 - 4 år så de er veldig flinke med sånne spill så noen av de er nok for lette for dem men jeg trudde liksom det skulle passe siden dem tross alt er beregna for opptil 12 år. De synes de josefine spillene som ikke hører til skole serien er mye morsomere som f.eks josefine på skoletur og josefine og dinosaurene osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...