ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tenkte å begynne å vaske klærne til lille mini som kommer om ca 5 uker. Men det jeg lurer på er om det holder å vaske det en gang? ser det er mange som vasker flere ganger.. Er det virkelig nødvendig? Bør man vaske slikt som sengekant, dundyne, trekk på vippestol og babygym? Alt er nytt.. Eller holder det å vaske det som er inntil huden, altså klær og sengetøy og slikt? Hilsen en uerfaren førstegangs
simba>>>3gutter Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Her bli klærne og alt alt annet som går i maskinen vasket engang og da sammen med alt annet av klesvask. Har nok klesvask fra før!
Sillia Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg kommer til å vaske alt av klær med unntak av strikkaklær -de kommer ferdig vasket :-) Sengekant blir nok også vasket da lille sikkert blir liggende med ansiktet inni der etter hvert. Ellers tror jeg ikke jeg kommer til å vaske så mye. Bortsett fra babytepper. Og myke gulpekluter som sikkert blir liggende under hodet mye.
2010 Mammaen Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Noen ting skal vaskes to ganger - men det står ofte på pakningen. Det gjelder eksempelvis sengetøy, kluter, håndklær og slikt. Jeg kommer bare til å vaske klærne en gang. Dynen kommer jeg ikke til å vaske, for den ligger jo inni sengetøyet. Sengekanten og ammeputen (trekket) bør vel vaskes, men holder kanskje med en gang på dem.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 har vasket alt som kan vaskes en gang. Tok stort sett alt på 60 grader men uten vaskemidler. har så ømfintlig hud selv at det er stor sjans for at lillegutt får det. så valgte å droppe såpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå