Gå til innhold

ville du tenkt at det var dumt å ha gyngestol med to små barn i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga faren for klem under meine liksom. Eller er det litt vel hysterisk.

Fortsetter under...

Skrevet

Unger kan vel klemme seg på det meste? Så jeg ville ikke vært spesielt bekymret for en gyngestol. Er selv vokst opp i hus med gyngestol og det eneste jeg klemte meg skikkelig på var campingbordet som klappa over nesa mi. Det gjorde vondt det!

;)

Skrevet

Stakkars nesa til Vinterflickan..

Jeg kan ikke tenke meg at en gyngestol fra eller til kommer til å øke klem-skadene. De finner da seg alltids noe å skade seg på disse småtassene..

Skrevet

Om du er hysterisk vet jeg ikke, men vet av erfaring at gyngestoler fort kan klype både fingre og tær. Jeg solgte min for 750 på Finn, etter endel slike erfaringer:)

Skrevet

Er jo også deilig for babyer og sitte i fanget å gynge... :o)

Skrevet

Oi, det synes jeg hørtes rart ut. Jeg hadde ikke klart meg uten min 100 år gamle gyngestol på barnerommet og går den i stykker (bak i bordet) før nestemann kommer MÅ jeg ut og kjøpe ny! Et must her altså. Og han leker rundt den hele tiden og har aldri klemt seg i den. Det er vel lettere å klemme fingrene i en dør vel.

Annonse

Skrevet

Enig med husmus, jeg. Har bare erfaring av at gyngstol er et must når man har babyer/småbarn i huset.

Savner min gyngestol som gikk i stykker tre ganger. Skal bestille ny fra USA snart, ordentlig "country rocking chair". Gleder meg, og tror ikke det blir et problem med barn i huset.

Skrevet

Vi har gyngehest og det har gått helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...