Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Er det noen som har erfaring fra videreutdanning via nettet, f.eks. psykisk helsearbeid? Lurer litt på om dette kan være noe for meg i permisjonstiden... Hvis noen har erfaring med andre retninger innen viderutdanning for sykepleiere via nettet, vil jeg svært gjerne høre deres erfaringer også. På forhånd takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Noen som vet eller kan legge ut på skavle? Takker fortsatt for eventuelle svar og hjelp!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Google. Hva er så flaut med å spørre om en videreutdanning at du ikke kan legge det ut på skravle?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 tenkte det samme.. hva er så skrekkelig med en sykepleier som vil videreutdanne seg? og tar ikke mange minuttene å google det..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Jeg har googlet det, men takk for tipset. Er ikke helt håpløs, vet dere. Jeg ønsker erfaringer fra folk som har tatt videreutdanning på slik måte. Litt greit å høre om folk synes det var OK i forhold til å sitte fysisk på skolebenken, om de har kombinert det med jobb/permisjon, og hvordan man ordner med praksisperioder og slikt. Fortsatt meget takknemlig for svar og hjelp til å legge ut på skravle.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Tusen takk, Mammaen til Tobias <3!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 Hei! Jeg vet at en kan ta helsesøsterutdanning på deltid og delvis nettbasert, men det kreves også at en møter på samlinger. De fleste videreutdanningene krever noe oppmøte og praksis noe som jeg personlig mener bra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå