Gå til innhold

Ville dere valgt svart eller brun skinnsofa - og hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for skinnsofa, men er i tvil om fargen. Det står mellom brun og svart og mine tanker er som følger:

svart - kanskje lettere å fiffe opp med spennende farger i puter, og andre ting i rommet

brun - virker varmere

Det vil være en hjørnesofa og den er det første møbelet i stua. De andre møblene skaffes etter hvert. Ellers er stua hvit med ask parkettgulv.

Hv synes dere - svart eller brun?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker best brunt og ville valgt brun av den grunn:)

Skrevet

Eg hadde valgt svart, me hadde brun før og når me kjøpte ny så blei det svart og kunne ikkje tenke meg brun sofa att. Me har også lys stue er lyse lyse grå farge, ikkje me som har mala det men fargen er slik at eg ikkje gadd å male på nytt. Var ein farge som me hadde valgt uansett.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sort, fordi som du sier kan det friskes opp med knæsje farger her og der :) Vi har sort da, så jeg er innhabil....

Skrevet

Svart, med mindre du har veldig lyst gulv for da kan det bli en litt voldsom kontrast tror jeg. Med helt lys ask ville jeg nok gått for brun, ellers svart fordi det er enklere å møblere med andre ting til.

Skrevet

Brun, men ikke en hvilken som helst brun... En som gikk i litt rødt=) (ikke rød skinn da)

Annonse

Skrevet

Jeg ville valgt brun fordi jeg synes svart er så hard farge og krever en stram minimalistisk stil..... hvis ikke blir det litt "harry". Brunt passer jo egentlig til alt:)

Skrevet

Vil bare si at du gjerne kan "knæsje" opp brun sofa i friske farger også, ikke bare svart :-)!

Vi har brun skinnsofa, og er kjempefornøyde med denne. Synes som du sier at den virker "varm". Vi har limegrønt som "tilbehør", stilig synes jeg :-)! Rødt går jo også fint, for eksempel!

Gratulerer med (snart) ny sofa :-)!

Skrevet

Jeg hadde valgt hvit hvis jeg skulle hatt skinnsofa. ;o)

Skrevet

Jeg har brun skinnsofa og er veldig fornøyd med den.

Hadde svart før, men liker den brune mye, mye bedre.

Syns godt det går ann å freshe opp med puter, lys og gardiner i spreke farger selv om man har brun sofa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...