Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Helsesøster sa at ting som kunne gi meg vondt i magen, kan gi den lille vondt i magen. I kveld har jeg masse luft i magen, og lurer på om jeg da bør la være å amme? Jeg er ganske fersk mor, så vet ikke dette, men har ikke lyst til å gi henne vondt i magen også.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Om dette stemmer så hadde min baby vært ille ute. Jeg har aldri vært så plaget med luft som etter fødselen. Noen ganger kan det skyldes ting jeg har spist, andre ganger finner jeg ingen grunn til det. Babyen min har imidlertid ikke vært så veldig plaget med luft. Men skulle jeg latt være å amme hver gang jeg har luft i magen så kunne jeg bare droppet å amme i utgangspunktet. Tror nok at det helsesøster mener er at du bør være forsiktig med å spise ting som gir deg luft i magen fordi det går over i morsmelka og på den måten gir babyen din også luft i magen. Den lille må jo ha mat, så om du ikke bruker å pumpe deg for å ha i bakhånd eller bruker gi henne tillegg, så har du jo ikke så mye annet valg enn å amme.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har tillegg i bakhånd, så hun skal få mat uansett... Jeg har ikke hatt luft i magen i det hele tatt etter fødselen, men kan ikke helt skjønne hva jeg eventuelt kan ha reagert på akkurat i dag, men får vel bare prøve og se hvordan det går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå