Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Min lille er 14 mnd, og lurer på om vi skal kjøpe trehjulsykkel med håndtak til h*n til sommeren. Er h*n for liten? Eller kan han begynne å sitte på sykkelen denne sommeren?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Kan han vel! Guttungen har fått trehjulssykkel nå ) Han er 20 mnd, men lell. Det er jo ikke hans feil at han er født på høsten, og snøen ikke ble borte før nå
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Prata med ei som jobber i barnehage i påska, som mente han var for liten. Derfor jeg spør Sambo er borte på jobb, og tenkte å kjøpe med sykkel hjem. Men tenkte å kjøpe noe annet hvis h*n var for liten. Men da blir det sykkel da Takk for svar
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Kan du ikke ta ham med til butikken og prøve der?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Bor litt øde Sambo har med bilen når han må jobbe et par timer unna, så får ikke kjørt for å prøve sykkelen. Derfor tenkte sambo å kjøpe med hjem nå som har er i nærheten av der de selger slike Kan jo vente selvfølgelig, men tenkte å spørre her da
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Jeg tenker at han helt sikkert kan sitte fint på den ,men at gleden ved å få trehjulssykkel blir mye større dersom du venter til han blir litt større og faktisk kan ønske seg det litt da. Jeg merker ihvertfall at toåringen min som har fått prøve trehjulssykkel et par ganger og som er veldig fascinert av sykler, blir helt vill når jeg sier at hun kan ønske seg det til bursdagen sin og sier at hun kanskje kan få det senere. (Jeg vet at hun får det til bursdagen om tre uker så jeg bygger litt oppunder spenningen), og jeg vet at hun kommer til å gå i spinn over en slik gave. Jeg er litt for å vente med å gi slike ting til de har mulighet til å øsnke seg det og glede seg litt ekstra. En ettåring som får sykkel vil ikke tenke at en sykkel er noe kulere enn noe annet hvis du skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå