Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Er det noen som har opplevd dette? Litt usikker på hva som skjer her, for da jeg våknet i dag lå jeg i en våt flekk i sengen. Og jeg var helt bløt. Jeg er kun i uke 32, og liker ikke dette noe særlig. har snakket med føden, og de sier at om det kommer mer vått utover skal jeg komme inn... men jeg er så redd jeg bare har veldig mye utflod...og må plage de mer enn nødvendig...Men tenk om da? Noen som har opplevd noe liknende?
treningsberta Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 spurte jm om dette, og hun sa at hvis det var fostervannslekkasje, ville det komme konstant, mens utflod ofte ikke gjør det. Stor forskjell på lukt på utflod og fostervann - skal være nesten luktfritt. Veldig ofte samler utflod seg opp i skjeden når man ligger og kan virke som store mengder kommer ut når man reiser seg. Men dersom det ikke fortsetter i samme grad, er det ikke fostervann. Hvert fall dette jeg ble fortalt. Men er du bekymret tror jeg ikke du skal være redd å være til bry på føden. Det er jo en av grunnene til at de er der. Så dra inn du, så blir du beroliget. Slitsomt å gå og bekymre seg!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 Tusen takk for beroligende svar. Tror nok jeg kan holde meg hjemme enda. Hehe, har i allefall ikke kommet noe på en stund. Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå