Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har fått til lille gutt av svigermor, jeg har ikke vært borte i det merke før.. er dere fornøyd?
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Noen som har vært bort i merket i det hele tatt?
Tiddelidu! Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Vi har aldri prøvd goretex-skoa, men junior hadde Primigi-sko som første par med "ute-sko", vår/sommer-sko, og de var vi strålende fornøyde med!
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Så flott:) de virker solid og god kvalitet, men som sagt jeg har ikke prøvd merket før.
Mom2Two Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Vi har hatt flere par med Primigisko til minsta. De er ganske dyre, men utrolig gode sko! Har ikke prøvd gore-tex fra Primigi, men hadde jeg funnet det da jeg kjøpte vintersko, hadde jeg nok kjøpt.
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Takk for svar:) så flott at dere er fornøyd! Da kan jeg prøve det merke når jeg skal kjøpe vårsko også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå