Gå til innhold

Julegavetips til svigermor! Noen?

Anbefalte innlegg

Jepp, her er vi ikke ferdig med gavene enda. Svigermor kommer fra utlandet neste uke og vi skal feire en liten "julaften" med henne med norsk julemat etc...Gleder meg!!!

Men jeg trenger tips ti hva jeg kan gi henne i gave! Har allerede kjøpt røykvarslere (!!!!!), hehe. Det er ikke vanlig der hun er fra og de har hatt et par nestenbranner.......

Trenger noen tips til andre gaver.....den ultimate svigermorgaven fra Norge..Har gitt henne selbuvotter og norsk genser før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139338713-julegavetips-til-svigermor-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for råd! Nisse ja....ikke så dumt faktisk.

Kalender får hun, slik fra Foto Knudsen.

Flere? Noen som har gitt en gave som virkelig slo godt ann? Hun er 60 år, ikke spesielt aktiv, kjører mest bil. Liker teknologiske dupeditter, men tror hun har det meste. Tenkte på digital fotoramme /nettopp hørt om det!), men synes de var litt dyre.

HI

Her kjøpte jeg ei kurv og fylte den med alle mulige dagligvarer som ikke er så lett å få tak i der hun bor; morrpølse, stratos, blåbærsyltetøy o.l. Vet jo ikke alt hva hun liker og ikke så resten ble fylt opp med kaffe, lys, servietter og andre forbruksvarer. Kanskje ikke den ultimate gaven, men i alle fall ikke skivebom=)

Og så bilde av ungene, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...