Gå til innhold

Går det an å få kjøpt skøyter eller lignende til barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi har flyttet lager de til isbane hvert år..så koselig da.har innmari lyst å kjøpe meg skøyter, åsså kan trene således. vært arti å tatt med tuppa på 2,5år..vil ikke kjøpe vanlige skøyter til henne ettersom hun kommer til å vokse seg ut av det til neste år,å litt for lita til det også.men tenkte det kanskje fantes noe annet å bruke?sånn at hun kanskje kan bruke sine egne sko med noe skøytelignende utenpå???noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

man kan få kjøpt bare de "meiene" (det det heter??) koster 199 på sporstbutikk... Ellers er det mulig å kjøpe skøyte med 3-4 str (som man kan forlenge), men de tror jeg ikke begynner i så smått..

Skrevet

du tenker sikkert på læreskøyter det har jeg ikke sett på mange år , men skjekk bruktbutik eller finn.no kansje du finner brukte bilige skyøyter

Skrevet

gutten min får sånn skøyter som kan forlenges til jul, fra str 26 til 30 hvis jeg ikke tar helt feil... du får kjøpt dem på obs...

Skrevet

xxl har rimelige skøyter som går over flere størrelser. Det er lurt å ha skøyter som er stive foten (plast) til å begynne med - da er det lettere for de små å lære seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...